Feladatkezelő

Az iratkezelő rendszer feladatkezelő modulja lehetőséget nyújt a rendszerben rögzített iratokkal kapcsolatos feladatok létrehozására. A létrehozott feladatokat több különböző szervezeti egységben, eltérő beosztásban dolgozó, ügyintéző párhuzamosan vagy egymás utáni sorrendben végezheti el. A létrehozott feladatok és a csatolt iratok betekintése és kezelése jogosultsági szinthez kötött. A modul kezeli a főnök-beosztott(ak) struktúrát és a helyettesítést is.

 

 

 

 

A Feladatkezelő általános jellemzői

  • Rendszerbe rögzített iratokkal indítható feladat Iktatási adatok és csatolt dokumentumok automatikus átemelése 
  • Megjegyzés és kiegészítő dokumentumok csatolási lehetősége 
  • Online párbeszédablak a feladatban résztvevők között 
  • Naptárnézet lehetősége Feladat kiosztó, kiemelt felelős és felelősök strukturális felépítés 
  • A felelősök egymás után vagy párhuzamosan dolgozzanak a feladaton 
  • Feladatok időbeli nyomon követese E-mail és rendszerértesítések feladatokról és határidőkről 
  • A feladatok klónozhatok/másolhatok és ismétlődésük is beállítható