Általános jellemzők
- Lehetőség a rendszerben rögzített iratokkal kapcsolatos feladatok létrehozására.
- A feladatok kioszthatók különböző szervezeti egységekben és beosztásokban dolgozó ügyintézőknek.
- A feladatokat egymás után vagy párhuzamosan is el lehet végezni.
Jogosultságkezelés
- A létrehozott feladatok és a csatolt iratok betekintése és kezelése jogosultsági szinthez kötött.
- A modul kezeli a főnök-beosztott(ak) struktúrát és a helyettesítést is.
Funkciók
- Iktatási adatok és csatolt dokumentumok automatikus átemelése a feladatba.
- Megjegyzés és kiegészítő dokumentumok csatolási lehetősége.
- Online párbeszédablak a feladatban résztvevők között.
- Naptárnézet lehetősége.
- Feladat kiosztó, kiemelt felelős és felelősök strukturális felépítése.
- A felelősök egymás után vagy párhuzamosan is dolgozhatnak a feladaton.
- Feladatok időbeli nyomon követése.
- E-mail és rendszerértesítések feladatokról és határidőkről.
- A feladatok klónozhatók/másolhatók és ismétlődésük is beállítható.
A feladatkezelő modul előnyei
- Hatékonyabbá teszi a dokumentumokkal kapcsolatos feladatok kezelését.
- Javítja a munkafolyamatok átláthatóságát.
- Csökkenti a hibalehetőséget.
- Időt és energiát takarít meg.
A Feladatkezelő bevezetése számos előnnyel járhat az Ön vállalkozása számára. További információkért forduljon hozzánk bizalommal!