Kisvállalatoknak

Előfordult már Önnel, hogy szüksége volt egy régi szerződésre, esetleg számlára vagy munkaszerződésre, ha igen emlékszik még mennyi időbe és utánajárásba telt megtalálni a régi iratok között vagy a könyvelőtől újra elkérni? A Pannon Set Kft. elektronikus dokumentumkezelő rendszere teljes körű megoldást kínál minden iratokkal, dokumentumokkal és e-mailekkel kapcsolatos feladatok, folyamatok elvégzésére. Könnyű és gyors lehetőséget kínálunk az iratok tartalmának bevitelére és digitalizálására. Legfontosabb szempontunk a rendszerezett és átlátható dokumentum megjelenítés mellett a teljes körű keresési lehetőség, mivel ezzel tudunk a legtöbb időt és energiát megtakarítani ügyfeleinknek.

Dokumentumkezelő rendszerünk használatának előnyei:

  • Rendszert nem kell telepíteni a felhasználó számítógépére, elég a böngészőben beírni a megfelelő címet és máris működik. 
  • Az eddig sok energiát felemésztő iratkezelési folyamatok automatikus és elektronikus rendszert kapnak.
  • Gyorsabbá és egyszerűbbé válik az iratok visszakeresése.
  • Csökken az adminisztrációs költség és javul a hatékonyság.
  • Minden irat elektronikusan rendelkezésre áll, így kizárható az iratok elvesztése.
  • Az iratok feldolgozási ideje (a testreszabott és felhasználóbarát felületnek köszönhetően) jelentősen csökken.
  • Az iratkezelési folyamatok követhetővé válnak, a napi feladatok jól szervezhetőek és monitorozhatóak lesznek. 
  • A digitalizálásnak köszönhetően a papír alapú forgalom jelentősen csökken.
  • Az egyes ügyekhez tartozó papír és elektronikus iratok együtt és egységesen tarthatók nyilván. 
  • A rendszer lehetőséget nyújt beérkező és kimenő e-mailek tárolására és kezelésére a dokumentumkezelő rendszerben.
  • Magas fokú adatbiztonság mellett a vezetők számára jelentéseket, kimutatásokat tudunk készíteni.
  • Folyamatos támogatást és fejlesztési lehetőséget biztosítunk a rendszer indulását követően is.