Dokumentumtár
Az Iratkezelő Rendszer dokumentumtár moduljában lehetőség van az intézményi és vállalati ügyfelek működése során keletkező iratok, dokumentumok kezelésére. A papír alapú iratok digitalizálásán túl a rendszer képes strukturált adatkezelésre, ami teljes mértékben lekezeli az intézményi és vállalati folyamatokat, kiválthatja a papír alapú adattárolást és rendszerezést. Előnye a gyors visszakereshetőség és a jogosultság szinttől függő azonnali információ megosztás.
Riportok, lekérdezések
Lehetőség van a rendszerben működő folyamatok napi, heti és havi riportjainak elkészítésére, amik automatikusan megjeleníthetőek a bejelentkezési oldalon az arra jogosult személyeknek. A rendszer a következő lehetőségeket biztosítja lekérdezések és statisztikák előállítására (akár beviteli mező szinten is):
- Érkeztető könyvekben keresés
- Iktatókönyvekben keresés
- Irattárban keresés
- Ügyintézők szerinti keresés
- Folyamatban lévő vagy lezárt ügyiratok szerinti keresés
- Keresések exportálása Excel formátumba
- Rendszernaplók exportálása Excel formátumba
Jogosultságkezelés, testreszabhatóság
Az Iratkezelő rendszer teljes mértékben támogatja a Microsoft Windows környezetben használatos Active Directory szolgáltatást, ami megkönnyíti az intézményi és vállalati rendszerekben kialakított felhasználói jogosultságkezelést és autentikációt. A rendszer lehetővé teszi, hogy minden felhasználó számára pontosan beállítható legyen a munkája elvégzéséhez szükséges jogosultság. Megadhatjuk, hogy a rendszer mely menüpontjai jelenjenek meg egy adott felhasználó számára, emellett érkeztető,- illetve iktatókönyvenként is be tudjuk állítani, hogy hol rendelkezzen írási és olvasási joggal. A rendszerben paraméterezhető, hogy az űrlapokon melyik mező tartalma legyen olvasható illetve módosítható.
A rendszerben minden listanézet felhasználónként testre szabható és elmenthető. Meg lehet változtatni felhasználónként az oszlopok láthatóságát, sorrendjét, szélességét és a rendezés szempontjait is. Minden listanézet megjelenített tartalma exportálható Excel formátumba.
Szakprogramokból, Iratok keresése
Az Iratkezelő Rendszer speciális web interfészen keresztül képes kommunikálni intézményi és vállalati szakprogramokkal, szakrendszerekkel. Az iratok (adatok) fogadása és küldése automatikusan, külső beavatkozás nélkül történik előre meghatározott paraméterek alapján, így nem igényel felhasználói beavatkozást. A szakrendszerekből érkező iratok automatikusan generált érkeztető és iktató számot kapnak és igény szerint az iratok digitális változata is belekerül az ügyiratba.