A DMS bevezetésével a tárolt információ (iratok helye és digitális tartalma) megosztható lesz az arra jogosult felhasználókkal. Ezen információt felhasználva a dolgozók új értékek előállítására lesznek képesek, ezzel időt és költségeket takarítanak meg a következő módon:
- Automatizálás: Az eddig sok energiát felemésztő iratkezelési folyamatok automatikus és elektronikus rendszert kapnak.
- Gyorsabb keresés: Gyorsabbá és egyszerűbbé válik az iratok visszakeresése.
- Költségcsökkentés: Csökken az adminisztrációs költség és javul a hatékonyság.
- Biztonság: Minden irat elektronikusan rendelkezésre áll, így kizárható az iratok elvesztése.
- Hatékonyság: Az iratok feldolgozási ideje (a testreszabott és felhasználóbarát felületnek köszönhetően) jelentősen csökken.
- Követhetőség: Az iratkezelési folyamatok követhetővé válnak, a napi feladatok jól szervezhetőek és monitorozhatóak lesznek.
- Környezetvédelem: A digitalizálásnak köszönhetően a papír alapú forgalom jelentősen csökken.
A DMS több, mint egy elektronikus dokumentumtár. A kor és az EU követelményeit figyelembe véve, rendszerünk teljes mértékben testre szabható a vállalati igényeknek és folyamatoknak megfelelően.
Ne pazarolja tovább az idejét és energiáját a papír alapú iratkezelésre! Válassza a Pannon Set Kft. felhő alapú iratkezelő rendszerét!